La FloriInBucuresti.ro, ne dorim ca fiecare client să fie pe deplin mulțumit de achiziția sa și să experimenteze bucuria oferită de florile noastre proaspete. Înțelegem că pot exista situații în care produsul livrat nu corespunde așteptărilor sau nu ajunge în condiții perfecte. De aceea, am elaborat o politică de retur clară și transparentă, care să îți ofere siguranța că vei beneficia de produse și servicii de calitate.
Flori Proaspete și Aranjamente Florale Datorită naturii perisabile a produselor noastre (flori, plante, aranjamente florale), nu acceptăm retururi după livrare.
Produse Neperisabile și Accesorii Pentru produsele neperisabile (ex: vaze, accesorii decorative) care au fost achiziționate separat, poți solicita returnarea în termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestora, conform legislației în vigoare. Produsele trebuie returnate în starea originală, fără semne de uzură sau deteriorare, iar costurile de returnare vor fi suportate de către client.
Pasul 1: Contactează-ne
Pentru a solicita un retur sau o înlocuire, te rugăm să ne contactezi prin email sau telefonic în termen de 14 zile pentru produsele neperisabile. Asigură-te că menționezi numărul comenzii și detaliile problemei întâmpinate.
Pasul 2: Evaluarea Solicitării
Echipa noastră va evalua situația în cel mai scurt timp și îți va comunica dacă returul sau înlocuirea este aprobată. În cazul florilor sau aranjamentelor deteriorate, îți putem solicita fotografii pentru a evalua condițiile produsului la livrare.
Pasul 3: Returnarea Produsului
În cazul produselor neperisabile, acestea trebuie returnate la adresa noastră în starea originală și în condiții bune. După ce primim și verificăm produsul returnat, îți vom rambursa contravaloarea acestuia în contul bancar furnizat.
Anularea comenzii: Comenzile pot fi anulate fără penalități cu minim 5 zile lucrătoare înainte de data livrării. După acest termen, din cauza perisabilității florilor și pregătirii comenzii, sumele achitate nu vor putea fi returnate.
Erori de livrare: În cazul în care destinatarul nu este găsit la adresa indicată și nu poate fi contactat, florile se consideră livrate, iar comanda va fi anulată fără posibilitatea returnării fondurilor. Asigură-te că detaliile de livrare sunt corecte pentru a evita astfel de situații.
Pentru orice nelămurire sau solicitare legată de politica noastră de retur, nu ezita să ne contactezi. Suntem aici să te ajutăm și să ne asigurăm că fiecare experiență cu florăria noastră este una deosebită.